Tantvarning!

Jag känner mig som en tjurig tant! Blev väckt klockan 8 i morse idag igen! klockan halv 10 börjar dom borra i väggen i rummet ovanför mig! Jag vill inte klaga, men vafan! Borra halv tio på morgonen?! Och springa och dunsa i golvet klockan 8?! Ska man lägga en lapp i brevlådan till dom eller ska man gå upp och säga till dom? Eller ska man ringa HFAB?! Jag känner mig som en kärring som klagar! haha
Tror det blir en lapp först.. Och gör dom inget så får jag väl ringa HAFB?!
Mamma ringde mig 11,20 idag och frågade om jag ville följa med in till stan med henne och Sarah, klart jag ville det =) Hoppar in i duschen snabbt och sen ut med Santo. Allt det gjordes på timme ^^ Rekord för mig. haha
Fick en tröja av mamma på HM! Hon är så snäll =)

Ska hem till dom sen och äta kyckling och pommes =)
Ska även lägga in lite bilder här i bloggen då.

Jag kan inte släppa en sak.. Jag stör mig på det nåt så fruktansvärt! hah
"Skulle du ens säga om du fick ett mejl?"
"Haha nej varför skulle jag det?! "

Åhh jag blir tokig!
Önskar du kunde förstå..

Nej nu ska jag vidare.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0