Roadtrip till Skåne

Idag var det rodtrip till Skånes Fagerhult!
Alltid lika roligt med roadtrips med Dex =)
Calle följde oxå med!

Men det var fasen inte roligt att köra när det var så halt på vägarna! Det var ju endå rätt mkt snö där nere oxå.
Men jag klarade mig ganska bra! Fast jag blev riktigt rädd då ett litet rådjur fick för sig att springa rakt ut i vägen när vi körde hem.
Iallafall, efter att vi varit på godisflyget så åkte vi hem till Dexters syster Bianca och fick lite bullar och saft =) Mumsigt!
Och sen körde vi hem. Det var då rådjuret kom ut i vägen! Hade jag kört snabbare så hade jag kört på det!

Innan vi körde hem till Halmstad bjöd Dex oss på lite mat i Mellbystrand =) Tack så mycket Dex!

Igår va Amanda och Dex hemma hos mig. De hade köpt lite godis och läsk som vi skulle ha när vi skulle se på film. Men min DVD ville inte spela Dex skiva så vi tittade på Pimp my ride istället :P Fan va äcklig bil dom hade där! Full med rått skit och en LEVANDE RÅTTA! I bilen! Så jäkla äckligt! USch!

Caroline ska komma hem till mig sen när jag är färdig med datorn här hemma. ( är hos mamma o pappa eftersom jag inte har någon dator hemma )
Ska ta mig ett bad sen när jag kommer hem =) Ett lagom varmt skumbad! Tända lite ljus och bara slappna av! Såååå mys! =)

Nej nu ska jag kolla vidare! Skriver kanske mer i morgon!

Haha jag satt och kollade lite bilder och hittade denna =)
Det är Sarah, Jag, och Emelie =)
Det var tider det =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah! fan va bra bild! men så mycket större jag är! hahah! man kan inte annat än längta tillbaka! vi hade de ganska mysigt! =) eller väldigt mysigt! får ta en kväll o titta på gamla filmer! pussar

2009-02-19 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0