Möte

Fy fasen va tråkigt det var på mötet! Jag kommer typ inte ihåg någonting! Det var så mycket information att man inte tog in allt.. Men jag vet iallafall att jag ska dit på torsdag nästa vecka.. Men jag ´är inte riktigt säker på vad jag ska göra där :P haha.. Men men..

Efter mötet åkte jag hem och hämtade mamma så åkte vi till Eurostorp. Skulle kolla med Telenor om de kunde byta ut mitt headset som inte funkar på ena sidan.. Men de kunde inte byta den där så jag får åka in till stan i morgon och kolla om de kan byta det där istället..
Senhar jag gjort massa andra saker..

Det finns vissa människor som bara tänker på sig själva.. Och visst ska man göra det ibland.. Men inte när det drabbar dina nära och kära.. Man måste tänka på dom oxå, för det är inte bara en själv som mår dåligt..
När jag mår dåligt ( som alla gör ibland ) då vill jag avskärma mig från allt.. Men samtidigt inte, för jag vet att mina nära känner av det oxå..
Min mamma har varit ett enormt stöd för mig! Hon får mig att tänka på annat när man är lite nere. Och det hjälper verkligen att prata med nån man kan lita på som man vet bryr sig.. Det finns vissa som man inte kan prata med som inte verkar bry sig ett skit och då mår man ju bara värre..

Nu på veckodagarna känner jag att jag bara vill sova hela veckan! Så det snabbt blir fredag =P
Mamma och jag pratade om det innan.. Att tänk så skönt det hade varit att bara få sova bort en hel dag! haha
Men det går inte om man har familj och hund! haha

Jag va uppe med tuppen idag för att se på vakna med the voice.
Santo var vekligen hur trött som helst! Han släpade tassarna efter sig och hoppade upp i soffan och somnade direkt ^^
Han brukar sova längre än mig på morgonen.. Ingen morgon hund man har här direkt :P haha

Nej nu tror jag nog att jag ska städa lite här hemma..
Hörs senare!


( Såhär sover Santo i soffan rätt ofta ) hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0