Inget bra avslut!

Fy fasen! Jag är så mätt! Och det var för kanske 3-4 timmar sen jag åt! Jag skulle nog inte ha tagit den andra portionen endå :P Jag är så mätt att jag mår lite illa.. Känner mig som en uppstoppad korv lr nåt! Blä!
Men god mat var det iallafall =)
De som lagar världens godaste mat är Mamma och Micki! Helt otroligt att någon kan laga så god mat!
När Micki lagar mat så känner man att man måste äta upp maten även fast man e mätt för man vill ju inte slänga så god mat!
En riktig Mästerkock är vad han är =)
Och mammas mat.. Vem älskar inte mammas mat? =)  I lööööööööööööööööve Mammas mat :D haha

I morgon är det upp tidigt som gäller, in till stan och fixa lite saker och sen är det hem snabbt som attan och börja med förberedelserna inför kvällen =)

Hade jag inte varit så jäkla mätt just nu så hade denna kvällen haft ett perfekt avslut..
Men nu avslutar jag för dagen! Ska snart lägga mig!
Ha det så bra, kanske skriver i morgon om jag hinner.

Hej då!

Min fina tröja jag fick av mamma på min födelsedag =) 
I just love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0