God eftermiddag!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa igen :P Håller på att tvätta lite, eftersom jag inte har fått mitt tvättkort hemma ännu. Ska med mamma och handla lite sen.
Ikväll så kommer Dex och Sara =) Alltid lika roligt med fin besök! Ska nog se på lite Jeff Dunham! haha han är så jäkla rolig!
I morgon kommer HFAB och ska fixa där hemma, alla sakerna som är sönder. Men tapeterna i vardagsrummet får jag fixa själv.. Ska kolla med mamma om hon kanske vill åka in till HFAB nu innan vi åker och handlar så man kan snacka lite med dom om hur man ska göra osv..

Jag ska börja att göra en liten lista varje dag nu och skriva upp tre bra saker jag har gjort under dagen! Jag va inne på  blondinbellas blogg innan och såg att hon gjorde så =P Hon skrev att det är ett bra sätt att hålla självkänslan på topp osv =) Får väl se om det hjälper ^^ haha

Det som jag gjort bra dag är väl än så länge att jag har städat och packat upp lite hemma?! hahaha

Aja nu ska jag till HFAB!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0