FAAAAAEN!!!

Jävla skit att Analeigh åkte ut! jag ville att hon skulle vara i topp två! Fan fan fan!
Så vann Mckey.. Lite tråkigt för jag hade hoppats på Sam efter Analeigh..
Men Mckey e duktig hon med.

I morgon e det möte... Igen!
Fan va det e en massa möten nu!
Ska på ett annat möte den 18:de, ett informationsmöte igen ^^

Snart är det alla hjärtans dag. För mig innebär det att flytta.. Hade lite planer för kvällen sen, men jag tror inte det blir nåt med det pga ändrade planer.. Men jag hoppas att det ordnar sig tillslut =) Det hade betytt mycket ♥
En bukett blommor hade gjort min dag ^^ Eller bara en liten ros.. Får väl köpa det till mig själv i värsta fall! hahah

Sitter och lyssnar lite på musik som dex har på datorn. Finns en massa bra låtar! Ska lägga in på min mobil sen ^^ Så Dex, jag "snor" lite låtar av dig sen..

I morgon ska jag packa ner det mesta här hemma, ska kanske man åker på ett besök i Rydöbruk, för hemma klarar jag nog inte att vara.. Kan behöva komma iväg =)

Nej nu har jag annat för mig. Michell kommer snart.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0