Det gör så ont

Att folk ljuger en rakt upp i ansiktet..
Det gör så ont i bröstet när man vet att någon ljuger för att " skydda" sig själv..
Jag klarar inte det, när någon ljuger o inte säger sanningen..
Det är lågt..

Packat massa med mamma idag.. Men vi behöver mer lådor :P haha
Det va visst lite mer än vad vi trodde som skulle packas ^^
Ska hem dit snart igen o hämta lite medel o sånt så det blir rent och fint :)

Mamma e så snäll som hjälper en =)

Vet ni vad jag ska börja med? Tro det eller ej!
Men jag ska börja springa lite små rundor nu när jag har flyttat.
Och sen öka rundorna lite.. Man har ju lagt på sig nått kilo nu sen man slutade träna ^^ hahah

Nej nu ska jag gå hem till mamma o pappa.

Vi hörs när vi hörs som Sarah säger ^^

Bye bye


Me and my love ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

tycker inte om att folk ljuger för dig o massa sånt! ska jag snacka med dom? :P inte var taskig mot dig! hoppas allt går bra med flytten! håller tummarna för dig, o ramla inte i fler trappor o så nu.. :P kramar

2009-02-12 @ 23:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0