Alla hjärtans dag

Flyttade ju igår.. Det gick bra, men det var jobbigt att lämna lägenheten.. =(
Kändes verkligen som om man lämnade allt bakom sig för aqtt gå vidare..

Iallafall..
Mamma hjälpte mig att packa upp lite saker hemma.. Ucsh jag var så ledsen!
Allt i hela jävla lägenheten faller ju sönder.. lampan ovanför vasken lossnar, knappen som man öppnar ugnen lossnar, det finns inget lås till toadörren, det är stora sprickor i väggen i badrummet, det sitter lister på väggen som man inte kan ta bort för tapeten är sönder och kommer lossna.. Det är hål i väggarna och i taket..  det finns en dimmer i vardagsrummer som inte fungerar och är alldeles lös..  Osv osv..

Men fixar dom det så kan man säkert få lägenheten jätte mysig. Vet precis vilka färger och så jag vill ha.

Vid åtta åkte jag och mamma och köpte lite chips och läsk och sen åkte vi hem till mig och tittade på film.
Sen vid halv fyra fick jag ett samtal, blev så himla glad! =)
Det blev en mysig alla hjärtans dag iallafall..
Förutom lite saker som man helst inte ville veta och höra.. Men men, inget att hänga upp sig på hela tiden.


Kommer att göra vad som krävs nu. Lägga hela min själ i att fixa saker!
Det har du mott ord på!

Nej nu ska jag se vad som kommer på tv ikväll och sen ska jag hem med Santo!




Snälla lura mig inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0