Djurplågeri och arbetsfri dag!

Idag har jag varit ledig från jobbet. Det finns inget jobb denna veckan.. Allt är så lugnt. Men jag rigde till Tove och sa att hon kan ringa mig på morgonen om det krisar sig så kommer jag :)
Idag var jag uppe tidigt. Redan 10.20 var jag uppe. Gjorde mig iordning och gick ut med Santo.
Sen ringde jag Hfab ang en hund som blir utstäng på en inglasad balkong när hans husse går till jobbet. Hunden sitter där och ylar och skäller! Och det gör så ont i mig när han ylar! Det låter ju så ledsamt..! Så hon på Hfab skulle ringa till honom och säga till. Jag störs inte av att hunden ylar och skäller, men jag stör mig på att han stänger ut hunden på en balkong! Även fast den är inglasad så blir det kallt! Speciellt nu denna årstiden!
Så jag hoppas att han tar in hunden nu..
Idag har jag även varit inne i stan och pratat med dom på telenor ang min mobil! Och jag får väl en ny om ca 2 - 3 veckor. Passar ju bra för Padde att betala då med ju eftersom han får pengar då. För jag tänker inte stå för kostnaderna!
Sen har jag varit på Claes ohlsson och sköpt skruvar och pluggar! Så nu kan vi borra loss där hemma i helgen Micki :)
Var även inne på Gina.. Caroline skulle köpa en mössa.. Som jag inte tyckte var speciellt fin.. MEN... När jag testade en svart så föll jag ^^ haha! Så det blev en svart  "oversize" mössa, ett svart linne och en vit stickad oversize tröja :D haha! Jag har fastnat för dom tröjorna! Har en svart hemma oxå! Tänkte köpa en aprikosfärgad, men det fanns inte i min storlek..

Nej nu ska jag snart ät Pannkakor med mamma sen ska jag hem och tvätta. Och sen vid nio kommerDex och ser på Desperate Housewifes med mig =)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Dexter

Ska bli riktigt trevligt...är så hungrig nu efter allt städande

2009-12-01 @ 18:09:58
Postat av: Malin

fy för att stänga ute sin hund så :(

2009-12-01 @ 19:07:59
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0