Det var förr..

Jag känner faktikt ingenting. Innan hade jag varit helt förstörd! Men inte nu.. Vet inte varför men jag bryr mig inte det minsta längre! Får väl se hur detta kommer att lösa sig..
Jag är ju sån som bryr mig mer om vad andra tycker än vad jag själv tycker ibland.. konflikträdd ja. Men just i detta tillfället så bryr jag mig inte om vad andra tycker. Jag bryr mig mer om mig själv nu! =) och det gillar jag!

Nu till något annat.
Hunden som jag skrivit om i min blogg är inte längre ute på balkongen!
Grannen fick en arg lapp av mig igår! hahah! Men den verkade ju hjälpa! Så nu har jag räddat en hund från kyla idag! Yeah! haha!

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem.. Vi ska till Eurostorp och fika! =) Och prata lite tjejsnack! Behöver få ur mig lite saker som stör mig.. =P

Ni som känner mig vet ju att mitt minne absolut inte är det bästa.. Jag är väldigt tankspridd osv :P
Men störs ni av det?
Jag vet inte, men jag har inte varit med om att någon haft något emot det innan? Det är ju bara som jag är! Och jag vill inte ändra på min personlighet..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0