Cykel olycka och julpynt!

Idag påväg till jobbet ramlade jag med cykeln! Is under snö är livsfarligt! Speciellt när man svänger med cykeln! olyckligt nog landade jag rakt på handen och fick en rejäl smäll! Från ingenstans så kom det en räddande ängel som kom och hjälpte mig! En distriktsköterska som var på väg till jobbet såg mig och stannade för att kollahur det gick med mig. Så henne vill jag tacka!!

Fick ringa till jobbet och berätta för dom så dom kunde skicka någon annan till mitt ställe.
Sen var det bara att masa sig hem igen..

Satte upp min julgran idag! Det blev inte så bra med tanke på att man bara kunde använda en hand! hahaha! Den blev lite sne.. :P Men det fixar jag sen =)


Nu blir det glögg och pepparkakor med mamms!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0