091012

Första gången på jobbet idag. Gick ganska bra faktiskt! Fick iordning i förrådet oxå. Det såg ut som fan när jag kom. Allt var bara inslängt på hyllorna och det var kaos! Men nu står allt uppradat i linjer =) Snärtigt!
Men när jag kom in på en toa fick jag klökningar! Hon kan ju inte ha städat den toan på länge! Det var så mkt damm och .... ja det som man gör på toa! Det var nog det äckligaste jag sett! Och detta var på en personaltoa! Riktigt grisigt!

Men nog om grisigheter!
Jag hörde en låt på radion idag som fick mig att tänka tillbaka på underbara tider! =)
Jag blev så glad av låten =) haha

Denna låten är enbart för dig Emelie =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Det får du ordning på på nolltid! :)

2009-12-10 @ 19:00:30
URL: http://mimmimyz.blogspot.com/
Postat av: Emelie

tack så mycket! den låten värmde verkligen!! måste ha en filmkväll o titta på dom filmerna snart. :D

2009-12-14 @ 18:57:11
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0