Torsdag idag.. Snart helg =)

Hejsan hoppsan!
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka till flygstaden och inhandla oss lite skor =)
Jag blev erbjuden en hund idag.. En bernesenner, tik 3 år.. Skulle få den gratis..  Men jag har inte plats... =( Dom hundarna är så otroligt fina! Hade jag haft större lägenhet så hade jag tagt den direkt =)

Nu är det bara en jobb dag kvar! Sen är det helg!
Blir kanske en liten utgång i morgon oxå.. =) Det E najs!

Nej jag orkar faktiskt inte skriva mer just nu.. Vill ut i solen =)

Skriver kanske mer senare.

hej då

Kommentarer
Postat av: amanda

oj dom hundarna är rätt stora haha... vem ville ge bort en sån fin hund?? vi får ta o hitta på något snart igen.. vi träffas inte så ofta längre..vilket är tråkigt..men vi båda har ju alltid massor att göra... men hör av dig om du vill hitta på nått nån dag min kära kusin :))

xx amanda

2009-08-27 @ 19:04:39
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0