Min vän Emelie =)

Jag är så glad att vi har fått upp kontakten igen =)
Det var så mysigt igår att bara sitta och prata en massa gamla minnen och skratta ihop =)
Ingenting har ändrats.. Vi är samma som innan ♥

Idag har jag jobbat för moster igen.. Var färdig vid elva.. Ganska skönt att sluta tidigt =)
Åkte hem och gick ut med Santo sen gick vi och la oss.. ^^ Han är så gosig att sova jämte!
Sen var jag hemma hos Åsa och lämnade hennes nycklar och kort.
Och nu sitter jag hemma hos mamma o pappa och är proppmätt! Vi käkade pizza från Verona!
Nu när man är så mätt så känner man.. " Jag skulle inte ha ätit så mycket " haha Att man aldrig lär sig :P

I morgon är det jobb på sjukhuset.. Fredag oxå.. Jag kan ju likagärna jobba en massa nu när det bara är jag och Santo hemma.. Mamma går ju hem till mig och går ut med honom så det är inga problem..

Nej nu ska jag gå och gosa lite med Santo, han står och gnäller där ute..

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: tesss

jes ba plinga =) hihi pusspuss

2009-08-20 @ 16:35:19
Postat av: Emelie

Åhhh vad du är sööööt! så mysigt, glad jag blev! är så himla glad att vi är "tillsammans" igen! o låååda i helgen! :) massa kramar o pussar

2009-08-20 @ 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0