Korten på bordet..

Nu ska jag inte hålla på att skriva saker som ingen förstår.. :P Nu ska jag skriva som det är, dirket från hjärtat! Det har jag ju iof gjort hela tiden, men jag har inte skrivit ner allt som jag velat pga att vissa är såååååå känsliga.. Men det skiter jag i  nu. Korten på bordet!

Igår fyllde mammsen år!
Hon fick en riktigt stor bukett av mig och Micki, lägger upp en bild lite senare för jag har inte kameran med mig idag.
Vi åt en supergod smörgåstårta, drack kaffe och tjabbade =)
Senare på kvällen stack jag hem till Nico som äntligen har kommit hem igen =) Där satt vi en stund och sen gick vi in till stan där jag träffade Micki, Peter, Jakob och hans tjej Sara! Vi satt en stund på Morfars uteservering sen stack vi till B&B. Där träffade jag Emelie och Paulina =))

Kvällen i sig var ganska lugn, kom mest igång på slutet.. haha!

Nej nu ska jag lyssna på Tracy Chapman och drömma mig bort till Paradiset..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du ska köra med öppna kort.. :D så mysigt o träffa dig i lördags! måste snart träffas, tjabba lite, vill ju höra allt om thailand. :D

2009-08-10 @ 16:23:05
Postat av: tessan

Vilka fina bilder från Thailand, låter som att det är värt en långresa dit. =) Hälsa Ylva grattis från mig även om det är lite sent. Hoppas allt är bra med hela familjen. =) Kram

2009-08-12 @ 20:31:02
URL: http://gelemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0