Jävla idotfanskap

Det är någon fattig jävla idiot som har stulit min cykel!
Jag kom ut igår och såg att den var borta! Blir så jävla förbannad på folk som inte har råd med egna jävla saker så dom måste sno från andra och förstöra för dom! Så jävla tattigt! Jag är så jävla förbannad så det finns inte! OKej cykeln i sig kostade inte mkt, men det e själva saken att någon iq befriad människa har snott den från mig! Ska man behöva köpa en flera meter lång kedja och kedja fast den för att den inte ska bli stulen?! Det räcker ju inte med att sätta in den för där kommer dom ju in oxå!
Först snor dom min framlampa hemma hos mig, sen när jag varit hos Dex en kväll så har dom stulit min baklampa oxå! Och inte nog med det, nu har dom tagit hela jävla cykeln!
Får jag syn på en liten jävla unge komma cyklandes på min bike ska jag fan jaga han tills han inte orkar cykla mer!


Inte nog med det.. I morgon fick jag mitt favorit ställe ( not ) Jag ska vara på rehab och ortoped mott! Personalen där är fan inte trevliga! Dom ligger i samma klass som personalen på 72: an! Man drömmer ju mardrömmar om dom!

Dagen kan ju inte bli bättre!
Fy faaaan!



Det enda positiva med denna veckan som jag kan komma på är tjejkvällen på fredag! =)


Kommentarer
Postat av: teeesss

uh personalen på 72an OGILLAR jag starkt, jag vet exakt vad du menar. där fick ja plågas i 4 veckor. bläää på dem. du menar den c905 e dålig? min svars knapp funkar inte alls nu så du vet :D kan bara läsa sms. måste ha ny i morgon ha ju inte ens hemtelefon haha.men den andra ja la upp bild på vet du om den funkar? pusspussss

2009-08-31 @ 22:47:28
Postat av: Twiggy

Förlåt mej syster, men jag kan inte låta bli.. Jag låg nästan dubbelvikt på golvet (i dj båset på b&b) när jag lästa ditt inlägg.. Flåt

2009-09-04 @ 01:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0