Äntligen!

Nu har jag äntligen fått tillbaka min mobil :D Har väntat i 1 ½ månad! Det känns som jag har köpt en ny mobil! haha Har ju nästan glömt hur den funkade.. ^^
Just nu sitter vi hemma hos mamma och pappa och dricker lite vin.. Det har även varit kräftskiva.. Men ni som känner mig vet ju att jag inte äter något från havet.. haha! Så jag hade grillspett som jag skulle grilla.. Och som ni kanske vet så är jag inte den bästa på att laga mat.. hahaha! Så det blev ett par svarta grillspett.. hahaha! Så det blev sallad och vitlöksbröd för  mig! heh

I morgon är det fest med stort F hos Amanda :D Det ska bli riktigt kul faktiskt =)
Massa god mat och dricka och roligt folk! Det är najs :D

Vi hörs kanske i morgon!
Ha det bra!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0