vissa människor alltså..

Jag fattar inte varför folk ska vara otrevliga mot andra? Vad tjänar ni på det? Ingenting..
Även om man har en dålig dag så försök va glad mot andra! Det gör så mycket om man får ett glatt hej på morgonen eller ett trevligt svar tillbaka! Istället för bara en sån där hatisk blick eller ett sur svar..
Sen blir jag så trött på alla falska människor.. Det finns en tjej som sa en sak om en annan.. Och nu helt plötsligt är ni bästa buddies? hahah
Tjejer.. ^^,

Förövrigt gick det ganska bra på jobbet idag, var uppe på Tand op och sen i ett annat hus. Jobbade bara till tolv idag, kändes som om tiden gick hur snabbt som helst! Jag ville jobba mer :P Men det fick jag inte! haha
Aja, det kommer nog andra dagar där jag får 8 timmar igen =)
Jag trivs jäkligt bra där borta faktiskt, även om man inte vet exakt vart allt ligger så är det kul att komma och se hur allt annat se ut.. Men det negativa är att alla städar olika, man kommer till ett ställe där man ska göra en sak och sen på ett annat ställe är det helt tvärtom.. Det är väl det enda negativa..
Men man kommer nog in i det snart.. Är ju bara andra veckan jag är där så :P
Något ställe som jag inte vill gå till är nog psyket.. Där måste man gå med larm.. Och sen har man hört en massa historier.. Usch! Tanterna på jobbet skrämme rupp en =P haha

Jag tror nog att jag ska gå hem nu och fixa lite där hemma och sen sätta på mig balkongen med en kaffe, glass och maränger och sola lite =) Med Lady gagas skiva på högsta volym =)
Det kan nog inte bli bättre :P haha


Ha det så bra så hörs vi kanske lite senare eller i morgon =)

Bye bye!





Kommentarer
Postat av: tess

jag har jobbat på psyk å det är inte så falrigt som alla säger, tvärtom, folk överdriver:)

2009-04-21 @ 10:17:25
Postat av: Emelie

Mysemysig bild! så fiiin! =)

2009-04-21 @ 14:08:43
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0