Vårkänslor..

Jag känner mig så lycklig nu när solen är framme och man kan börja gå i tunnare kläder =)
Jag är glad när jag går till jobbet även om jag är svintrött =P haha
Men när solen skiner och det kommer bli varmt så kan man inte bli annat än glad och på strålande humör!

I helgen så är det liten bjudning hemma hos mig med Emelie och Paulina =) Ska bli så mööööösigt! Eller vad säger ni? =) Nu får ni se mitt gröna kök och mina uppochner vända tapeter! hahah

Idag var jag i hundgården med mamma och hundarna!
Santo träffade en tik som han blev så kär i, hon hette Pärlan! =) haha
Han var helt tokig i henne! Han ville to,m följa med henne när hon skulle gå ^^

Jag rensade lite bland gamla kläder innan, och hittade en massa som jag hade glömt.
Ska sy till en klänning som jag aldrig har använt  =) Den är alldeles för lång för min del, den går typ ner till knäna om inte lite längre, så jag ska sy upp den lite så kommer den bli kanon fin =) Kanske to,m kan ha den på fredag isåfall ^^

Jag längtar till helgen nu =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaaa, fan va kul! när blir de??!! =) längtar!! =) pussa

2009-04-21 @ 20:03:04
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0