Tusan hakan!

Jag har blivit så jävla förkyld! + att min pollenallergi är igång rejält nu! Tusan hakan säger jag bara!
Igår blev en trevlig kväll faktiskt =) Men jag måste nog säga att jag hade roligare i fredags ^^ Även om det blev alldeles för mkt dricka! haha
Idag hade jag tänkt att tvätta men jag pallar inte! Vill bara gå hem och krypa ner i sängen och ligga där i en vecka och bara sova.. Men icke! Jag börjar jobba i morgon 06,00! YEy! Eller inte!

Fick ett perfekt avslut på min kväll igår iallafall =) Jag blev så jäkla glaaaaad!

Nej nu ska jag gå och ta mig en kopp te =)

Skriver nog i morgon.

BYe bye!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för i helgen! så mys o kul! o tjusigt nagellack på bilden där ju! :) måste träffas snart igen! massa pussa

2009-04-27 @ 12:08:26
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Sarah

Mästerfotografen själv ju ;)

2009-05-02 @ 12:35:37
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0