Tårarna bara rann!

I fredags ringde min mobil precis när jag kommit ut ur duschen. Och det var chefen på sjukhuset som ringde och vílle att jag skulle börja jobba hos dom! Kan ni fatta hur glad jag blev?! Jag har sökt hur många jobb nu varje dag i nästan tre månader! Höll på att ge upp, men då ringde hon som en ängel från Gud och erbjöd mig jobb! När vi lagt på så började tårarna att rinna som bara den! Jag var så jävla glad så det går inte att beskriva! Ringde genast mamma och pappa, Micki och Dex och berättade denna underbara nyhet! =) haha
Så imorgon kommer dom att ringa mig så ska vi bestämma en dag och tid då jag ska komma på upplärning och lite sånt!
Det var den bästaste fredagen på länge! ( förutom vissa tråkigheter som hände )
Nu kommer jag äntligen att få jobba och tjäna mina egna pengar igen!

Igår så var jag och Micki hemma i Trönninge och var barnvakter över dagen. Vi satt ute i solen medans barnen lekte med Santo =) Och visst fick man färg! Nu är man inte lika vit i ansiktet som man var innan ^^
Senare på kvällen var det grillning som gällde! Massa trevligt var det! Jag drack to,m öl! Jag är ju inte så glad i öl annars men jag ville testa det endå. Och visst gick det att dricka =D
Tog även lite bilder som kommer upp lite senare, har inte min sladd med mig till min mobil.. Så ni får vänta ^^

Nu ska jag gå ner till mamma som sover i soffan och tjöta lite med henne. =)
Ha en fortsatt trevlig söndag!





Ingen kan få mig att sluta älska dig!
Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Näääämen va roligt cecilia!! äntligen ett jobb! blir jag riktigt glad för din skulle! o bra att du drack lite öl, de är bra att kunna i sommar med massa grillning. =)

2009-04-05 @ 19:24:20
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: tess

grattis :)

2009-04-05 @ 22:32:33
Postat av: tess

grattis :)

2009-04-05 @ 22:32:50
Postat av: nicolina

Yeah!!!! Grattis!!! =)

2009-04-06 @ 12:49:13
URL: http://leeelooo.blogg.se/
Postat av: Amanda

va kul!! fetttt bra jobb också! hehe..

jo solen kom ut senare efter jag skrivit att solen försvann.. den ville väl bara lura mig... haha

ska du inte va med i vår-ruset??

ahja vi får höras i veckan och hitta på nått innan du börjar jobba en massa hehe..



kram

2009-04-06 @ 21:26:59
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahah fan va trög jag är!! hahaha såg inte förens nu vad det va du sa och vilket inlägg du kommenterade..därför kasnke du inte fattar vad det är jag snackar om!! döööh jag är helt beng!! =P

2009-04-06 @ 21:29:18
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0