Roadtrip!

I fredags var jag hemma hos Emelie och festade =) Hon fyller år idag så vi firade henne lite tidigare =)
Stort grattis på födelsedagen Emelie =)
Iallafall, jag hade verkligen hur kul som helst! Vi åt god mat, drack massa och spelade massa spel och skrattade! En helt perfekt kväll!
Lite senare på kvällen så ringde Micki och vi babblade lite och sen fick jag den perfekta idén! Jag skulle ta bilen dagen efter och köra upp till Karlsborg! =)
Och det gjorde jag oxå! haha Men det skriver jag mer om snart..
Efter att vi varit hos Emelie gick vi in till stan, där vi gick till B&B! Jag hade inte varit där på säkert två år! Så jag var lite skeptisk.. Men fy tusan vad roligt jag hade där med Emelie och Paulina! Vi körde våra speciella moves heeeela kvällen =) haha
När kvällen var slut cyklade jag hem och la mig direkt!
För jag skulle ju upp tidigt och köra till Karlsborg! ( Som ligger ca 25 mil härifrån ) haha
Det tog ca 3 timmar, men det var det värt! För jag fick ju träffa min prins! ♥
Vi satt ute på gräsmattan med alla hans kompisar och drack öl och lekte med Santo! Han var så lycklig! haha
Han fick springa lös och jaga bollar osv! Och alla ville leka med honom! =)
Det blev att jag sov över där oxå =) Det var verkligen fullt ös hela kvällen! =) Haha jag hade verkligen hur kul som helst där! Vilken gemenskap man får i militär yrket! =)
Kanske ska göra lumpen?! Hmm

Nej nu ska jag gå hem och lägga mig tror jag! Jag är helt slut!
Jag ska berätta lite om min resa hem, i morgon.. Jag va så jäkla rädd! haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

låter hel nice ju! Så har b&b blivit bättre?? vi få dra ut någon gång! va as länge sen jag va ute känns det som! nu måste jag sova..så vi hörs!..

2009-04-13 @ 23:22:08
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Va mysigt att de var så roligt där.. o så kul att du hade kul på bobban! asså de var verkligen skit kul när vi körde våra moves! tack för att du gjorde min kväll så fantastisk!!! =) pusssar

2009-04-14 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0