Myys dag!

Igår var jag i Trönninge och hälsade på familjen =)
Jag och Lina målade ägg och påsk pyntade! Sen grillade vi och hade det mysigt.
Är ditbjuden i morgon på påskmiddag och lite dricka =) Sen ska jag och Santo nana över. haha Vi ska sova i Linas rum... Får se hur det går ^^

Idag har jag varit på Eurostorp med mammsen och handlat lite =) Köpte en liten present till Emelie som hon ska få sen ikväll och sen köpte vi lite dricka ^^
Satt i trädgården innan och drack en ICV från Espresso house och fikade med mamma och Caroline, skulle ha solat lite men det blåste så mkt så jag låg mest och frös..

Men nu ska jag gå hem och hänga upp min tvätt och sen hoppa in i duschen. För ikväll är det fest =)

Just det!
Igår va jag ute med Anna och Dex och åkte bil ^^ haha! Tusan hakan va rädd jag var!
Körde på en massa läskiga vägar mitt ute i ingenstans! hahah

Nej nu måste jag gå hem!

Ha det najs!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0