My new work =)

Andra dagen på jobbet idag! Gick ganska bra faktiskt. Fick gå själv sista timmen och städa klart allt som inte var gjort.
Nästa vecka börjar jag klockan 06,00 hela veckan.. + att jag ska vara själv på avd 53.. Har ingen aning om vart det är för avd  men det ska nog gå bra =)
Nu är jag och mamma work buddies ^^ haha
Skulle ha träffat Amanda idag men det kom lite saker ivägen så vi ska ses i morgon istället. =)
Fick lite tråkiga nyheter innan när jag kom hem men jag och pappa har pratat om det så det löser sig nog endå. Tur att man har så snälla föräldrar som ställer upp för en =)

Skulle ha följt med till karaoken idag, men jag är inte på humör så jag stannar hemma. Tänkte ta mig något att äta lite senare där hemma, kanske en toast och ett glas oboy? :) Mumsigt!
Men innan dess ska jag gå till hundgården med Santo så han får springa av sig lite =)

Igår va jag hemma hos Emelie och hälsade på =)
Tittade på massa gamla filmer som vi gjorde när vi var mindre! haha fy tusan vad vi skrattade! Tårarna bara rann! SÅ roligt vi hade! haha! kollade på en filmsnutt på internet oxå, haha där skrattade vi jätte mycket med! Först blev det helt tyst sen knäckte alla sig! *skrattar fortfarande*
Så Tack Emelie, Linda och Milla! Jag hade skit kul igår!


Jag avslutar med Dagens bild(er)

Workbuddies =)

  




Kommentarer
Postat av: Emelie

va myyysigt! tack själv för igår!

2009-04-09 @ 19:58:59
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag tror vi kastade tidningen inna jag hann klippa ut bilden.. :( haha men men... lugna bullar att vi inte kunde ses.. va rätt trött ändå hehe..hade varit ute med ludde i en och en halv timme eller t.o.m längre hehe..kul att allt ordnar sig till slut.. föräldrar är ju bäst!..



"c ya later aligator"

2009-04-10 @ 00:00:42
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0