God afton!

Idag mår jag inte så bra.. Har sprängande huvudvärk och är alldeles seg i kroppen..  =(
Men som vi pratade om idag på jobbet, så är det alla nya bakterier som jag inte är van vid som spökar.. Så det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuuuuk..
Igår var verkligen inte rolig dag.. Tårarna bara rann hela tiden och jag ville bara hindra allt!  Men det fanns inget att göra, mer än att bita i det sura äpplet. Tur är det att Santo finns här för mig när jag är ledsen..  =) Då kommer han och lägger sitt huvud i mina knä eller så lägger han sig tätt emot mig ^^ Mys vovven ♥

Just det, jag skulle ju berätta vad som hände igår när jag körde hem från Karlsborg!
Jag blev förföljd!!!
Ända från Karlsborg fram till.. Ja vart var det nu..? haha Äh skit samma! Det var en jäkla bit! ca 1,5 timme!
Den jävla bilen körde aldrig om mig! Jag låg i 60 på en 90 väg men endå skulle han ligga och slicka mig i baken!
Jag tryckte lite på gasen i hopp om att komma bort från bilen, men icke! Han tryckte oxå på gasen! Jag var nära på att ringa polisen! Men jag ringde mamma först! haha
Sen efter kanske 15 min så försvann bilen!
Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv! hahaha
Det gjorde ju inte saken bättre heller att det var en skåpbil!!! USch!


Ikväll så är det dubbelavsnitt av Desperate!! =D YEah man! Så jäkla najs!

Nej nu ska jag gå ner och käka lite food!


I morgon ska jag hem till min kära vän Emelie ♥





Jag saknar dig!! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

hur bra va inte desperate! omg hahah..

2009-04-16 @ 10:49:30
URL: http://amandapanda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för igår!! massa mys! fan va nice att vi umgås igen! =) attans trevligt! men strängt för dig att bli förföljd av skåpbilar! jobbigt! =)

2009-04-16 @ 13:16:53
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0