För att du ska få klarhet i det hela..

Jag kan ta att du snackar illa om mig, för jag har lärt mig att stänga av.
Men att gå på mig hur jag sköter min hund?! Du vet inte ett skit Sarah.. Santo trivs hur bra som helst hos mig och att jag går korta rundor med honom? Vad vet du om det? Det är ju inte du som är ute med honom, ellerhur? Och jag har inte bett mamma be dig gå ut med Santo, han klarar sig tills jag kommer hem. Utan några problem.
Och sen att du inte kan vistas i samma rum som mig för du mår illa av att se mig är inte mitt problem, jag har lika stor rätt att komma hem till min familj som vilken annan person som helst.
Sen kan inte jag hjälpa att du inte tål att jag och mamma har sån bra relation..?
Som sagt, det är ditt problem och inte mitt..
Snacka hur mkt skit du vill om mig, men kommentera inte mig hur jag sköter min hund, för det vet du inte ett smack om.

Nu till något helt annat.
Igår var jag hos Emelie =) Paulina va oxå där! Vi satt och tjabbade gamla minnen och skrattade. Sen käkade vi kebab =D Jag är så jäkla glad att vi har fått kontakt igen! =)) Så jäkla lycklig!! haha

Det finns två jätte mösiga tanter på min avdelning där jag städar. Dom blir alltid så glada när jag kommer in till deras sal och städar! Idag tyckte dom att jag var så söt i mina flätor. haha! Ena tanten sa till den andra. " Titta vad söt lilla tösen är idag med sina flätor och smile gropar" haha Och sen innan jag gick så sa dom " Vi ses i morgon"
Man blir så glad av sånt! Dom är så goa mina tanter =) haha

Fick mitt efterlängtade samtal igår oxå! =) Jag har gått och varit så orolig med gråten i halsen ända sen i söndags..
Och en sten föll från hjärtat när jag fick samtalet =)
Sååååå mys!


Nej nu ska jag gå en LÅNG runda med Santo.
Sen ska jag hem och boka en tvätt tid.. Kanske plocka lite där hemma.. Dom håller på att tapetsera där hemma nu så jag får se hur mkt dom har skitat ner :P hehe

BYe bye!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är också glad att vi fått tillbaka kontakten!! så mysigt, mysigt igår med! god mat! =) o jag vet att santo trivs bäst med dig! ni är sååååå söta o fina tillsammans! =)

2009-04-16 @ 20:31:44
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: tess

har micki åkt?

2009-04-16 @ 20:46:55
Postat av: Amanda

hej hej.. jag vet att du har fullt upp nu för tiden..och vill inte låta tjatig..men har jag gjort dig nått som jag inte vet om?? vet att det låter dumt men jag hör aldrig från dig :P men det är nog bara jag...men jag bara undrar ifall att.. och om det räknas så tycker jag att du tar jätte bra hand om santo och allt!!(behöver inte publicera detta) hehe men ville bara fråga..för annars får man inget veta..

ha de bra!!

kram

2009-04-16 @ 23:07:03
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0