En damm =)

Idag har jag hjälpt pappa med att gräva där ute. För dom har skaffat sig en liten damm med två fiskar i ^^ haha
Så nästa vecka ska jag hänga med mamma och köpa blommor som hon ska ha runt dammen. Kommer bli kanon fint =) Efter vi var färdiga så gick jag och la mig i hamocken och solade lite, så nu har man fått lite färg =)
Ikväll blir det grillning hos mamma och pappa! Så jäkla gott med grillad mat!

Vet faktiskt inte vad som händer ikväll, jag e sugen på att gå till bulls eller något, men ekonomin tillåter inte det.. heh
Det blir väl att man sitter här ikväll och umgås lite med mamma, pappa och Caroline =)

Hah det är rätt roligt att se hur nyfikna vissa människor är =P Jag är jävligt nyfiken själv och det kan vara rätt frustrerande =P Och det är så  roligt att se när andra är det :P haha

Nej nu ska jag prata vidare med min vän Nicolina på msn =)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0