Vissa hundägare asså..

Det finns vissa hund ägare som är dumma i huvudet!
Santo vill gärna dra fram till andra hundar när han ser dom, för att leka.
Och jag är inte så jäkla stark så det e knappt att jag kan hålla honom!
För en timme sen va jag ute med Santo och får syn på en Grand nois! Santo vill ju fram, men jag drar åt det andra hållet och kämpar som en AS!
Tror ni inte gubbjävlen med hunden stannar och bara tittar på oss?!
Hunden satt och stirrade på Santo och hetsade upp honom!
Och jag, mitt jävla smart huvud ska ta santo i halsbandet, men får in mitt finger i hans mun, bak vid kindtänderna! Och santo biter samtidigt som han ska skälla!!
Mitt finger såg fan ut som en tomat! ( Körsbärstomat =P )
Tårarna sprutar och Santo förstår ingenting? haha
Gubbjävlen står bara kvar och stirrar med sin hund!
Jag blev förbannad och skrek till han att sluta stå och glo!
Så gick han!
Hahaha


jag menar, hur svårt är det att gå vidare när man ser hur den andra personen kämpar för att sin hund inte ska dra omkull en?! Blir faen förbannad!



Va och kollade på lägenheten innan!! I LOVE IT!! Det kommer bli såååå fint!
Ska börja flytta över lite saker där i  morgon =)


Nu ska jag se på film!


Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0