Stan med tjejerna

Idag va jag i stan med Sarah och Amanda! Vi handlade lite saker tills på fredag!
Nu är det bara två dagar kvar! =) YEY!!!
Sen fikade vi på Espresso House! Och Amanda fick ett hårstrå i sin muffins!
haha ni skulle sett hennes min! Hon visste inte om hon skulle spotta ut det hon hade i munnen lr vad hon skulle göra!


I morgon är det hårdträning som gäller.. Vi hoppade träningen idag, så i morgon bir det hårdträning =) Efter det ska jag hem till Amanda och dricka kaffe och planera lite för tilltuggen vi ska ha på fredag!

Hahahah!!
Sarah skickar en bild till mig på msn.. Så skrev hon såhär : aha men sånt fiskhäng, eller vad det heter

HAHAHA FISKHÄNG!!!
Hon menade såklart Gäddhäng!




Hahaha hon är rolig min syster!



Kommentarer
Postat av: Miss Twiggy

Fiskhäng,det låter som att man har världens häng på kissen:P

2008-10-29 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0