Självbehärskning..

Ibland måste man behärska sig för att det inte ska bli tjaffs.. Det är inte alltid så lätt men vad gör man inte för att bättra på sig..?

Det finns saker som har satt sig i huvudet som jag aldrig tror kommer försvinna.
Det finns inte så mycket att göra åt det, för gjort är gjort..
Önskar bara att det aldrig hade hänt mig, för den besvikelsen var det värsta jag har varit med om.. 

Det är det jag är rädd för.. Att det kommer hända igen..

Saken e nog bara att jag måste börja lita på mig själv igen och på personerna runt omkring mig..



På tal om nåt helt annat så testade jag ett nytt schampo och balsam idag.
Nivea repair
Hur bra som helst!
Håret kände så luftigt och fräscht =)
Det ska jag lätt köpa sen!


Nej nu ska jag poppa popcorn och webbcamma med Dex =) haha

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0