Såå trött

Idag har jag varit så fruktanväsrt trött.
När jag kom hem från jobbet gick jag ut med Santo och sen gick jag och la mig i soffan och kollade på Ellen. Somnade lite efter tolv, sen vaknade jag lite efter två när Micki kom.
då gick jag och Santo o la oss i sovrummet. Där jag sov till halv fem tror jag klockan va. Sen somnade jag igen i soffan fram till kvart i sex!
Jag e fortfarande helt slut i kroppen.. Det e något skumt på gång..
Sen har jag haft sån fruktansvärd huvudvärk i tre dagar!

Jag va och simmade innan med Amanda..
Det va rätt skönt! Man kände sig så avslappnad när vi hade simmat klart!
För ett tag sen började jag premenuera på vecko Revyn. Och idag fick jag mina premier. Ett schampo och ett balsam från Goodwell!! Det är verkligen jätte bra! Man känner skillnaden i hårt! Så mycket luftigare! Så nu har jag två favoritschampo och balsam! Nivea och Goodwell! =)

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på Fringe!


Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0