När ska du förstå?!

Det är inte första gången detta händer! Och jag blir lika arg varje gång!
Nu får det snart vara nog!
Ska jag behöva låsa in mina skor för att du inte ska tugga sänder dom!?
Jävla hund! haha
Jag förstår inte varför han ska tugga sänder mina skor?!
Mickis gnager han bara lite på!
Så gott kan väl mina skor inte lukta?! haha

Jag har nog fått slänga 4 par skor som han har tuggat sönder! Två par som va mina favorit skor! Och två andra som inte var så speciellt billiga!
Men men, inte mkt att göra åt nu..

Nu e det bara en vecka kvar tills jag och tjejerna åker till göteborg =D
Och nio dagar kvar tills festen!

Jag är så uppspelt =D haha
det kommer bli så kul!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0