Källsortering och 3 dagar kvar

Idag har jag källsorterat =) Känner att jag har gjort lite nytta för naturen =) haha

Nu är det bara tre dagar kvar!!! Jag och Amanda ska in till stan i morgon och planera en massa och köpa lite saker som kan behövas. Idag köpte jag lite spindelnät, en fladdermus som lyser i mörkret och pumpa volanger! haha
Det kommer bli så jäkla roligt!
Jag ( Värdinnan ) ska vara en djälvul! =) Köpte en dräkt och lite annat igår! Kommer bli hur kul som helst =D
Sen kommer Anna ända från Norge oxå! Kommer bli så jäkla roligt! Dex kommer ju defenitivt vinna tävlingen "Bästa klädsel" hahaha Hon ska vara en jätte bebis!!

Jag var och vaccinerade Santo idag.. Så bad jag henne kolla på knölen som han har.. Hon sa att det kunde vara en körtel av nåt slag, och om den gick att sticka hål på så var det inget att oroa sig för.. Men... den gick inte att sticka hål i! Så vi måste operera bort den! Så att den inte växer och det blir farligt.. Tumörer är väldigt vanligt för Flatcoated retriver..  Och Santo har ju mest flatte i sig.. 
Usch när hon berättade det kände jag oron i magen och gråten i halsen!

Så jag hoppas att det inte är något allvarligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0