jag vet inte varför..

Vi har fortfarande inte fått vårt internet.. Eller vi har fått det men kan inte få det att fungera..
Så då får man utnyttja andra =P haha

Kan ni hjälpa mig med en sak..?
När är det man ska klä ut sig? PÅ fredagen den 31:a eller den 1:a november?! Alla säger olika..
Blir så förvirrad! haha Men jag har för mig att det e på fredagen.. Men om ni vet kan ni la skriva det i kommentarer till mig?
Vill bara tacka tjejerna för en underbart rolig helg! Det var länge sen jag hade så kul! =)
Tack!!!


Hur är det med mig då?
Upp och ner.. Fast mest ner har det varit nu..

Jag vet inte varför..
Jag kan inte säga någonting...
Fast jag vill..
Något säger STOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0