Beslutsångest!

Jag vet inte om jag vill klippa mig kort eller inte.. Vill inte ha det superkort utan något mittemellan kort och långt..
Jag vill ha en cool och häftig frisyr!
Men jag e rädd att jag kommer ångra mig om jag klipper av mitt långa hår..
Ahhh jag vet inte vad jag ska göra!
Ska jag chansa eller inte?!

va och tränade med Amanda innan idag.
Vi har fått ett nytt schema nu som vi ska gå efter.
Och detta är mkt mkt roligare än det vi hade innan.
Lite mer variation i det vi gör nu!

Och jag har fått lite magrutor oxå! :D Naaaaajs! haha


Jag är rädd att det kommer bli som det blev för ett tag sen igen,
och jag vet inte hur jag kommer att reagera över det denna gången isåfall..
Tror inte att jag kommer palla det en gång till faktiskt..
Men vi får väl se..
Man kan ju alltid hoppas på att det inte händer igen..


Månadens låt var det ju ett tag sen jag skrev..
Och denna månaden är det faktiskt två stycken..
Här kommer dom!


Månadens låtar!
katie Perry - I kissed a girl
Guru Josh Project - Infinity


Nu ska jag väcka Santo och gå ut med han.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0