Myskväll med Idol och vin!

Jag har hittat min julklapp till Micki =)
Det kommer bli så mysigt =) hihi

Måste bara ringa och kolla upp lite mer fakta och så =)

Idag har jag inte gjort så mycket.. bara varit hemma och tagit det lugnt, ätit Mickis underbart goda mat och bara njutit av dagen =) och kvällen =) Sitter och dricker vin med Micki nu och tittar på Idol =)
I morgon vet jag inte vad som händer.. vet bara att jag ska tvätta lite på förmiddagen så att man slipper det sen på dagen. Får väl se vad som händer senare på kvällen..

Nej nu ska jag kolla vidare på Idol!
Snart kommer mina favortier kevin och Alice =)

Ha en trevlig kväll!

Och Dex... Festa för mig med =)


God kväll!


Kommentarer
Postat av: Dexter

Klart att jag festade för dig...alltid!

2008-11-08 @ 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0