Bara att Acceptera



Jag har accepterat det nu.. Men det va inte lätt ska jag säga dig! Det är absolut inget jag ville acceptera,  men jag tog mig i kragen och gjorde det! Det går inte att gå runt och vara ledsen och tänka hela tiden.. Det  har jag märkt! Så nu har det väl sjunkit in lite mer än vad det hade innan.
Är verkligen glad för din skull =)

Idag har jag bara varit hemma.
har haft så fruktansvärt ont i magen idag! Trodde jag skulle svimma ett tag!
La mig och vilade lite i soffan, trodde att det kanske skulle gå bort, men det gjorde det inte.. =(
kanske ska kolla upp det snart, har ju haft det till och från i en vecka? Eller så är det bara stress magont.. Får försöka varva ner lite nu..

Nej nu e klockan alldeles för mycket!
Ska gå och lägga mig med Santo nu =)
Han sover alltid jämte mig när micki jobbar natten, hihi

Heej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0