Sjuk..

Igår trodde jag att det var  magkatarr jag hade fått.. Men så var det inte.
Ringde runt till en massa vårdcentraler idag och ville komma och träffa en doktor, för jag hade så fruktansvärt ont i magen! Varken Nyhem lr Citykliniken sa att jag behövde komma!! Isåfall efter helgen om jag fortfarande hade ont! Men sen ringde jag till Andersbergs vårdcentral och fick en akut tid!
Och det visade sig att jag har fått maginfluensa!  =(
Så nu har jag blivit sjukskriven till den 21:a.

Inte så kul..
Kan inte äta.. Bara dricka vatten.. =(
Jag vill inte vara sjuk!!

Kommentarer
Postat av: tess

neww stackarn! synd om dej cissi..nu få du vila! tog dem tester å så på dig lr?

2008-05-14 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0