En mysig helg =)

I fredags tog jag det lungt.. Var ensam hemma på kvällen för Micki jobbade.
Åt lite av mammas underbara äppelpaj.. Sen somnade jag och Santo i soffan. Gick och la mig vid tolv..
I lördags följde jag, Micki och Sarah med pappa på en bilträff på Stenalyckan.. Det var många fina bilar där, men eftersom jag inte delar samma intresse för bilar tyckte jag att det var lamt att gå runt där =P heh
Efter typ en timme skjutsade jag och Micki Sarah hem. Sen åkte vi ner och spelade minigolf! Och jag vann över Micki =D *Yey* haha Det var jätte mysigt att spela minigolf =) Ska försöka få ner han dit igen en annan dag =) När vi spelat så pkte vi hem och hämtade Santo. Sen åkte vi ner till Västra stranden där han fick bada =)

Och idag.. Sov jag läääääänge! Jag orkade inte gå upp ^^
Sen ringer mamma och väcker mig och tjatar att jag ska med till blomsterlandet. Så jag och Santo fick gå upp.
Sen har jag typ varit hos dom hela dagen. Micki jobbade.
Mycket mer har inte hänt i helgen..


Nej nu ska jag snart gå ut med Santo sen ska jag nana kudden.


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: tesss

hihi åå laddade du hem dem avsnitten? haha din fuskis:P ja vill meee=)

2008-05-12 @ 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0