Blandade känslor..

Idag har varit en skum dag..
På jobbet gick allt i slowmotion.. kändes som om man va där heeeeela dagen!
Men sen blev allt mycket bättre! Fikade med Tess i stan på Espresso house =) Mysigt! Fast man blev lite irriterad på  de j*vla fåglarna som skulle ta rester från grannbordet hela tiden! Slogs och hade sig!!
Men jag hade jätte trevligt med Tess iallafall! Det är huvudsaken =)

Resten av dagen vill jag inte skriva om! BLÄ!!

Fixade naglarna på Sarah innan.. Och nu har jag precis blivit färdig med mina =) Lr jag e inte riktigt klar än..

Sen är jag förbannad på chefen på jobbet! Han e sen med lönen IGEN!!!
Skulle fått den i morgon! Men ICKE!!
"Datorn har kollapsat"
 YEah right!



heej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0