Äntligen!!

Pärlan är tillbaka!!!
Men inte så länge till, för pappa ska sälja henne =( Min första bil! *snyft*

Så väd händer idag då?
Ingenting..

Känner mig lite irriterad.. Men jag vet inte varför egentligen..
 Känner bara hur nerverna kryper i mig..  

Ska kanske gå ut och gå lite så man rastar av sig lite..?
Men det e inte kul att gå ut själv.. =(
Jag e ju inte själv egentligen.. Jag har ju Santo, men det e ju inte så  att jag kan gå och prata med han =P haha
Kan och kan, men det ser ju lite skumt ut att gå och prata med sin hund! haha


Vet ni om Japans minigolfbana har öppnat? Hade varit mysigt att spela minigolf nån dag =)


Tjillivippen

Kommentarer
Postat av: Twiggy

HAHAHAHAHAHA FAST!! Jag brukar gå runt och prata med fisen när jag passar honom. Han lyssnar faktiskt, kollar lite konstigt men det funkar fan:D Zacko brukar jag med prata med, fast han e inte rolig och prata med,han är dissar'N..



PUSS VA!

2008-05-04 @ 00:12:12
URL: http://cuntface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0