27 dresses

Vilken underbar film! En av de bästa jag någonsin har sett!
Tycker om romantiska filmer ^^ Har ni sett The Notebook?? Den är verkligen jätte bra! Så fin historia!

Mina absolut bästa filmer jag sett är:
Den gröna milen, Just like heaven, The Notebook och 27 Dresses!
Listan byggs på hela tiden ^^

Men när jag såg 27 dresses så fick jag en sån härlig känsla i hela kroppen! =)
Jag blev så glad och lugn.. äh det går verkligen inte att beskriva hur jag kände!

Jag vet att jag har hittat min drömprins! Och jag vill aldrig förlora honom! Jag skulle inte klara mig utan honom! Det finns ingen som jag har älskat så som jag älskar han.. Ingen..


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0