Glad Påsk!!

Idag när jag kom till jobbet hade vi fått ett varsitt påskägg ^^
Snällt av chefen att ge oss det =)
Sen att det inte var så gott godis gör inget :P haha
Tydligen så skulle vi börja nio idag, men de hade inte hittat våra nummer igår så dom kunde inte ringa och säga till oss. Så jag och King var här vid åtta och Nico kom vid nio. Men det gör inte så mkt. Vi får ju en timme extra + att det e OB idag för det e en röd dag! =D
Har köpt ett ägg för några dagar sen som jag ska ge till en speciell person idag! Hoppas personen blir glad =)
När jag har slutat jobbet ska jag och mamma åka och köpa marsipan figurer på eurostorp och sen ska vi köpa godis till påskäggen ^^
Ska se om hon vill fika lite på Espresso house oxå =)

Nej nu måste jag fortsätta att jobba.


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0