En ny väg

idag  när jag skulle till jobbet testade jag en annan väg som man kan cykla.. Och det gick mycket snabbare! jag sparade säkert in 5 minuter! Att jag inte har tänkt på det innan! Har alltid cyklat den andra vägen som tar mkt längre tid! Så nu kommer jag snabbare till jobbet =)
Idag har jag inte gjort så mycket.. Jobbat, diskat, varit på berget med Caroline och hundarna och sen lagat pannkakor =D Blev så sugen på det innan!

I morgon börjar jag sju igen. Sen efter fyra ska jag fika med Therese =)
Sen har jag nog inget mer planerat...? Hmm.. Får se vad som händer mer i morgon.


Ska jobba på lördag. Tjäna lite extra pengar!


Nej nu ska jag snart nana.


God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0