sjuka drömmar

Nu på senaste tiden har jag drömmt en massa sjuka drömmar.. Den jag drömde i natt kan jag inte ens förklara.. haha
Va e det  med mig egentligen?! hmm.. Drömmen i förgår vill jag inte berätta! Den va lika hemsk som den jag drömde för nån dag sen med Santo.. Usch!

Ledig idag och i morgon! Gött mos!
Det e skönt att vara ledig.. Men tråkigt att bara sitta hemma.. Strök lite lakan?!! innan.. Hehe, det e mkt skönare att lägga sig i en  nybäddad säng med strukna lakan än med skrynkliga lakan.. haha
Jag e sugen på att baka en cheesecake! Den jag gjorde sist blev så jäkla underbart god!! Yummie!

Nej nu ska jag se om jag kan hotta nåt att äta..




Heeeej då!

Kommentarer
Postat av: tesss

woa va härligt med semester=).. hm midsommar? jag e bara ledig på fredag ska va med familjen .. annars jobbar jag, har inet mkt till liv för schemat jag vikarierar för e inte så roligt.. lite trist men jag antar att det är värt pengarna i slut ändan..=/ va gör ni på midsommar? pusspuss gumms

2008-06-18 @ 15:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0