Fredagen den 13:de!

Såg innan på kalendern att det e fredagen den 13 idag.. Skulle inte förvåna mig om jag kommer att ha maximal otur idag/ ikväll.. Så typiskt mig! haha
Calle sov hos mig inatt.. Hahah hon höll på att knuffa ut mig ur sängen! Och vi har en dubbel säng ^^ Jag låg halvt utanför sängen. *skrattar*
Ikväll ska Sarah sova hos mig =) På lördag oxå!  Och då ska vi kolla på fotbollen =))
Jobb hela helgen.. Men jag e ledig mån och tis =) Naaaajs!
Det gör inget att jag ska jobba i helgen, känner faktiskt för att göra det. Annars hade jag bara suttit hemma och glott in i väggen.. heh nää men jobbar man så har man nåt att göra =)

Ska hem till mamma sen och äta mat =) Jag fick beställa! Och det blev kotlett, ris och brunsås! Jag blev så himla sugen på det innan när jag va på jobbet och Monica åt det. hehe
sen ska jag försöka övertala henne att göra lasangette =D Yummie!!!



Nej nu ska jag ta nått litet att äta!
Skriver mer ikväll..




Heeeeej då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0