aj aj aj


Jag har nog bitit mig i läppen lr så har jag fått en liten blåsa! För det gör svin ont!! Innan idag gjorde det inte så ont, men nu har man ju pratat rätt mkt så nu e jag alldeles öm..

Fotboll snart =)
haha jag ska sitta själv och kolla =P


Vad tycker ni om mina planteringar då? Visst e de till höger coola? =)






En låt som e skit bra som Nico skickade igår

Brick and Lace ft Akon - Get that clear

Jag ska börja med att lista månadens låt nu =)
Och denna månaden e det Brick and Lace!

Och anledningen..
Den får hela min kropp att vilja gå ut och dansa och ha kul!
Alla nerver i hela kroppen dansar!
haha
 I LIKE THIS SONG!

Tycker om den typen av musik oxå..



Nej nu ska jag vidare till bdb (bilddagboken)


Tjipp tjopp

Kommentarer
Postat av: tess

hehew fan va skumt ja ficxk med en blåsa på läppen ba så där... men den gick väck över natten hehe..hur e e det med dej??

2008-06-11 @ 13:40:05
URL: http://andjele.blogg.se/
Postat av: nicolina

den är AS bra!!!!!! =)

2008-06-13 @ 17:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0