tankar och åsikter om sommarjobbare

Jag har absolut inget emot sommarjobbare. Det e skönt att ha extra hjälp på sommaren.
MEN!
När dom inte kommer till jobbet för att de inte orkar eller nåt annat så blir man irriterad. Dom sätter ju inte sig själva i skiten utan alla oss andra! Och sen är det vissa som tror att nu när den ena fasta anställda har semester då är det helt plötsligt sommarjobbaren som ska bestämma över mig? Som har jobbat där i två år!!! Som vet hur man ska göra för att det ska gå smidigast till!
Nej då tror denna personen att hon kan bestämma hur vi andra ska göra! Det stör jag mig på! DU ÄR SOMMARJOBBARE FÖR FAN DU SKA GÖRA SOM DE FASTA ANSTÄLLDA SÄGER!!
Att ha bara tjejer på ett jobb funkar inte! Det är så jävla mycket skitsnack! Den personen tycker inte om den andra, vissa kommer väldigt bra överrens och då blir de andra sura! Vissa gör annat än att hjälpa till där uppe på städet och då blir de andra irriterade!
jag kan fortsätta hela kvällen om jag vill..
Det är så jävla tråkig att komma till jobbet ibland! Jag trivs verkligen inte där ibland! verkligen inte! Fy fan! Jag är så irriterad på allt där! Saker är sönder som inte fixas, gästerna klagar osv!
Vill bara spy på vissa ibland!

Va e det med tjejer egentligen? Varför kan man inte umgås i en stor krets utan att det ska bli tjaffs?!

Jag är så trött på tjaffs! Varje dag! Vartenda jävla dag! Ahhh!!!!
Och så trött på allt och alla som har hållt på nu under två år!


Nä nu slutar jag! blev på väldigt mycket mer dåligt humör än vad jag redan va..

Kommentarer
Postat av: tess

awh.. stackarn! tjejer e jobbiga jag vet;) samma på mitt jobb hehe. ju det är fint här faktiskt, det går bra på jobbet jag har lite mindre nu, mer lediga dagar=)sj? irriterad? hehe

ska vi ses nån dag å spela biljard lr nått hih?



pusspussss

2008-07-23 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0