man ska inte klaga

Men fy faen va varmt det e idag!

Riktigt strängt att jobba på hotellet när det e så varmt.. Man blir så seg och irriterad! Blää!
+ Att det e fullt nu! Och sen finns det vissa som skiter i att komma osv. Dom sätter ju oss i skiten.. Men det bryr dom sig inte om. Blir så trött på det! Har man ett jobb lr sommarjobb så tycker jag att man ska sköta det.. Eller?! Men det bryr sig väl inte dom om..
Vill tacka sofie som kunde byta min söndag så jag blir ledig =) Tack tack tack!!!

Hmm..

Ghost whisperer kommer snart (21,00).. Nya avsnitt =) YEY


Hmm....

skriver lite med Tess på msn nu.. hej hej tess =)



Näää usch jag vill inte skriva mer nu :P


tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0