dagarna som gått

i fredags gjorde jag inte så mkt.. Kollade på film med Micki och tog det lungt..
Lördag jobbade jag. Inte så kul när nästan hela hotellet va fullt och jag bara ville hem och umgås med Micki! För det vaju vår två års dag!! Jag fick jätte fina blommor av honom =) Så glad jag blev! Det var den mest romantiska dagen jag har varit med om! Allt var så underbart mysigt, maten, stämmingen.. ALLT!!!
Jag har den perfekta pojkvännen =) Och jag älskar honom över allt annat!!


Jag har semester nu!! Heeeeeeeela veckan lång! På lördag ska jag, Micki och Santo till Onsala och hälsa på Santos uppfödare..

Nej nu ska jag sova.


hörs i morgon kanske

Heeeeeej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0